Ben Size Ne Yaptim… (What did I do to you…)

Posted: 11 Mart 2011 by edessoysblog in Hayvanlar Alemi (Animal Planets)

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Evet, ben size ne yaptım soruyorum? Ne yaptım da kıtır kıtır iki kulağımı birden sokağın ortasında kestiniz beni acıdan inlete inlete?

Bu çocuğumuzun dün gece Ankara Keçiören semtinde, sokağın ortasında iki tinerci tarafından kulakları kesildi….

Kendisine sevgili Can Coşkun ve arkadaşı tarafında müdahele edildi, Veteriner Fakültesi Acil servisine götürüldü. Bu sabah da oradan sevgili Sibel Ozcan Hakyemez ve Cengiz Atmaca tarafindan alınarak veteriner kliniğine yerleştirildi.

Ne yaptı bu çocuk size ey vicdansızlar!!

Şu anda Yaşamkent Veteriner Kliniği’nde yuva arıyor kulaksız kuzumuz. Erkek, 3-4 aylık.

İletişim: 312 217 58 28 Eray bey

****************************************************************

 

Yes, I’m asking you what you did? What did the two crusty ear pain me more than paid my Inlet Inlet in the middle of the street?

This is our child last night Kecioren district of Ankara, in the middle of the street was cut two ears by tinerci ….

Coates Carter was dear to him and his friend on the intervention, was taken to the emergency department of the Faculty of Veterinary Medicine. This morning also, it was placed by my dear Sibel Ozcan Kakyemez& Cengiz Atmaca in the veterinary clinic.

What did this child to you, O Conscience!

Now, He is in Yasamkent Veterinary Clinic is looking for home . Male, 3-4months old.

Contact: 312 217 58 28 Eray bey

Yorumlar kapatıldı.