Bakmadan Oynamayın…

Posted: 06 Mart 2011 by edessoysblog in İddaa (Betting)

Arkadaşlar,

Artık ligin sonlarına yaklaştığımız şu haftalarda matematiksel hesapları bir kenara bırakırsa şampiyonluk yarışı tüm kuvvetiyle ilk 3 takım arasında sürmekte.

  • Benim ilk kazanacak takımım Antalyaspor. Son 3 maçında 1 beraberlik 2 galibiyet alan Antalyaspor ligde kalma mücadelesi verirken süpriz sonuçlar almayı başaran bir ekip. Buna karşın Kasımpaşa ise ligden düşüşünü neredeyse garantilemiş ve son 3 haftada sadece 1 beraberlik alabilmiş bir ekip.
  • İkinci takım olarak Chievo son 3 maçını kazanamamış olsa da ve Parma karşısında hep şanssız beraberlikler almış olsa da ben bunu bu maçta geri de bırakacağına ve bize süpriz yapacağına inanıyorum. Son 3 maçını kazanan Parma ise bu maçta süpriz yapacağına inanmıyorum. Banko sonuç için Alt oynanabilir ama ben Chievo’ya oynayacağım.
  • Gecenin beklenen karşılaşması BJK-TS maçı için defansı malum sorunlar yaşayan BJK’nin 1.devrede yiyeceği hatalı gol/ler ile 1. devreyi malup kapatacağına ve 2. devrede durumu düzeltemeyeceğine inanıyorum. TS ise son maçındaki kademe ve defans hatalarıyla attığı kadar veya daha fazlasını yiyerek bize oyun oynamazsa banko maçı alır.
Kodu Ev Sahibi Beraberlik Konuk Tahmin Oran

332

Kasımpaşa X Antalyaspor 2 2,30

347

Chievo X Parma 1

2,10

383

Beşiktaş X Trabzonspor 2 / 2

4,50

Toplam Oran

21,735

Yorumlar kapatıldı.